Tacos-tisdag!

Skrivet den 2011-07-05 @ 16:40:12

Haha, jag kommer nog alltid älska tacos! blev tacotårta hos Madeleine igårkväll (en riktigt ljuvlig en!) och idag får det tusanimig bli tacos <33 påtal om något som inte har nånting med tacos att göra! satt och läste en PRO tidning på praktiken idag, hittade lite reklam för rabatter man kan få med något pensionärs kort. Och inte är det konstigt säger jag bara, att dem flesta pensionärer går upp tidigt på morgonen då t.ex guldfynd erbjuder sin rabatt endast till klockan 11:30 på förmiddagen! Haha, bara jag som tyckte det var knepigt?! Nej nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det matlagning och filmkväll med sebbe, när han nu får för sig att dyka upp :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback