sommar = getingar

Skrivet den 2011-07-01 @ 13:06:26

usch, det hemska med sommaren än fan alla dessa getingar! nyss för det in en här hos mig och jag skrek som en galning, den förföljde mig! sprang in på toaletten och vägrade komma ut, syster satt still, hur F_A_N kan man sitta still när ett sånt blodtörstigt odjur är ute efter en?! Den flög som tur var in i fönstret under persiennen så jag lugnt kunde gå och svepa ut den när mina jag lugnat ner mig. usch usch usch! dock tycker jag inte denna sommar varit så fasligt getingberikad än? (ta i trä) Dom senaste tre åren har ju typ varit brutala. Nu så väntar Pratimas svarta brevlåda på mig, ska lämna in praktikrapport, sen sticker jag och syster till Fagersta över helgen, Pappa jobbar eftermiddag som mamma får njuta av mitt sällskap istället ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback