småkakor indeed!

Skrivet den 2011-07-03 @ 13:52:38

skuttar omkring här hemma glad över att det är lite mulet nej man ska inte klaga när värmen är här, men att jubla över lite moln är inte så dumt det heller! :) haft en mysig helg hemma och mamma och pappa och imorgon väntar sista praktik veckan innan sommarjobbet, fått hem anställningsbevis jag strax ska gå och posta. Precis tagit ut en plåt småkakor från ugnen, så min lya luktar himelskt just nu! :D sitter och väntar på att madeleine ska höra av sig, funderar på att cykla in till stan nu när jag är utvilad så ett besök hemma hos familjen Ranström vore trevligt, får se om damen svarar, kan ju vara lite dåligt med det ;P men det är förståligt :) nej nu posta anställningsbeviset och sen kaffe å kaka såhär på eftermiddagen, yummie! :D


Kommentarer

Postat av: Ulla

Jag instämmer att man inte ska klaga på värmen, men tycker man kan få klaga på tropisk hetta :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback