sanera sanera sanera

Skrivet den 2011-07-18 @ 20:32:50

sommarjobbar med industrisanering, fy tusan så slitigt det är! 12 timmars pass, 7-7 every day men det blir kosing de! dock går dagarna typ ihop på något knepigt vis! känns typ som jag jobbat en vecka redan (började i fredags) dammsuga osläckt kalk. det svider lite ibland kan jag säga! kommer hem, äter, packar matlåda för nästa dag, sover repeat! haha typ. :) nu ska jag ge den där skumma serien på trean en chans "love bites" jag vet dock inte vad jag ska tycka än. men men snart sängen! ciao!


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Glömde messa idag. Massor i skallen :s Tycker det är tråkigt när du jobbar så mkt :/ vi hinner aldrig ses... Men du tjänar ju kosing och det är ju iaf bra! :)) Får ju terrorisera dig i höst iaf ;)

Postat av: Sara

vilken firma jobbaru med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback