Tisdag idag!

Skrivet den 2010-09-28 @ 12:40:25

sovit ut som en gnu! ensamt och tråkigt att sova själv utan älskling
menmen.
Gjort mig en freaking matdagbok också
täkt på den sidan länge
men när jag läste Moas blogg så blev jag verkligen pepp!

hade tänkt ta mig en sväng till Anna för kaffe men det uteblev för att jag är för lat
höhö. det är fan illa
men ska kompensera det genom en tripp till gymmet om 20 min ungefär
ska börja löpträna på riktigt nu!
så i vår när snön är borta ska jag vara redo för terräng!

visst det går långsamt lyckas pressa mig själv till en kvart som max
men det är kul att märka att det fan är nått man klarar av här i livet iaf

så iomed att kodisen byggs upp
maten blir bättre

tycker jag kilona kan börja försvinna mer radikalt nu också!

 

får se vad som händer ^^
Resten av dagen ska jag nog städa! och se om jag kan behöva göra någon mer
åt håret, slingor eller något! :)


byebye!


Kommentarer

Postat av: Moa

kan rekomendera en matvåg då :) matdagboken är rätt dryg annars tyvärr insåg jag >_< men införskaffade mig en på ikea när jag var nere i gbg



och bara så du vet så ska du hälsa på mig i min nya lägenhet i avesta om typ en månad :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback