kortspel och hårfärg

Skrivet den 2010-09-27 @ 20:51:24

guten tag mein herr!

trevlig dag idag, träffat trevliga anställda på AF för en gångs skull :)
kommit in i jobbgarantin för unga, om v-ås jobbet skulle strula till sig

shit vad jag hoppas jag får det!!!

 

sen gick jag hem till mina kära Madeleine, kaffat massor och spelat fyra omgångar chicago!
haha vann 2 så jag tror vi räknar de som oavgjort! (?) ;D
väldans trevligt iaf. sprang sedan till bussen, kortet funka! yay me!

sen hem till Fagersta och göra synkoll för körkort,
se upp fagersta snart får jag ut på vägarna !!
sen handlat färg till håret

vill inte ha det så blondt. blir så slitet av att bleka
vill ju fortfarande vara blond men mer naturligt blond.
så gick hem till Anna och sörpla mer kaffe och påbörjade process mellanblond!
det lös typ grönt om det när jag hade sköljt ur det.
blev lite orolig, fast inte panikig, är ju bara hår trots allt
och inget oväntat dödsfall.
så sen skildes vi åt o´ch jag gick hem till syster
där sitter jag nu, med nu torrt hår
som faktiskt INTE alls ser grönt ut.
helt sjukt bra!


(tog en bild bara så ni ska se att det inte är grönt..)



fast det ser däremot mörkt ut på denna bild, det är inte så mörkt!! :)


och jag är snygg när jag flirtar!



tänkte också passa på att tacka älskling för en dödsmysig helg som tillbringats
mest i min säng men även på gym och hos familjen Ranström ^^
Tack älskade sebastian för att du förgyller mitt liv<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback