jag lovar jag lever!

Skrivet den 2010-09-23 @ 19:45:10

back in buisness, eller hur säger man?
vette katten vad jag ska blogga om längre.
kan ju bara säga att jag gjorde en sara idag, satt och bajsa med datorn i knät!

alldeles fantastiskt!

lite som att förlora oskulden som anna såväl uttryckte sig :)
inte för att min oskuld är så mycket att tala om
så datorn var tusan så mycket bättre!

nåväl, diskuterade lite med Ryan
(försöker vänja mig änsålänge kan jag bara skriva det men inte säga det :( förlåt min vän)
har bestämt att han ska göra en bajspall till mig när han har träslöjd !
snacka om perfekt julklapp de vore!

har druckit kaffe med anna idag innan jag "slog gymmet"
(taskig översättning till svenska)
det var väldans trevligt!
Hoppas allt gick bra på hennes ögonoperation idag dåva.
fortfarande inte fått någåt sms.. men men får höra av mig imorgon.

åh imorgon, då kommer min älskling hit.
min superfina underbara mys-karl!
ja, ni fattar nog.
min Sebastian :)

ska bli skit trevligt att går runt på stan och kika på pissdåliga fagersta-estet band
 kanske gå på en gratisbio
jag vill se det regnar köttbullar!
men vet int eom jag kommer klara av alla barn som nog kommer vara där.. huvva

nåväl. detta blev et satans långt inlägg, lär nog börja blogga av mig oftare ;)

saknar redan mina kära avesta/hedemora/falun vänner!
Hoppas vi alla ses snart igen!
älsklingar <3

nej nu får jag fan avrunda!
godnatt och sov gott!
det ska jag göra om någon timma.
när facebook helt plötsligt blir ointressant ^^

Adjöken





nu blir jag förbannad för att jag inte kan lägga upp mina bilder *morr*
ADJÖ SKITBLOGG!
för idag iaf.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback