Söndagsafton

Skrivet den 2010-10-24 @ 18:42:59

efter en mysig helg i Fagersta!
me like :)

är i avesta igen, tills imorgon iaf.
såg en annons i AT om att wienercondis behöver en anställd
så ska dit och presentera mig när jag lämnar mitt cv!
(kanske köpa en macka å, nedrans goda ;))

what else? hm jo
var på af mötet, fick veta sånt jag redan visste och väntar på
någon kallelse för mer info.
yay me! >.<

snart höstlov också, då sticker älskling och jag
till Sälen! <3
längtar så mycket, tis-sön bara jag och älskling
god mat, vin och fiske. helt underbart!


nu har jag dragit min dator så den står brevid sebastians.
för vi ska vara nördiga ikväll.
fast förhoppningsvis bara några timmar!
sen hoppas jag på att få kolla på
en vampyrs bekännelser :)
som jag köpte på vega för en femma!!

den bästa vampyrfilmen som någonsin gjorts enligt mig
(då jag vanligtvis inte gillar dagens påfund om fåniga vampyrfilmer)
säljs på VHS, thank god jag fortfarande äger en sådan 90-tals maskin.för en YNKA femma
så idag är jag nöjd och glad :)

over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback