smörgåstårta = magsjuka?

Skrivet den 2010-10-11 @ 11:50:02

nej nu ska jag väl egentligen inte gnälla såhär början på en trist måndagmorgon!
(läs lunchtid egentligen)
i fredags var jag och emelie hem till fia och gjorde den godaste smörgåstårtan i världen!

/stolt

men det var iaf inte den min mage went bazookas över
nej, men resterande del av helgen kanske.

lördagen spenderades med storstädning av källaren
med mamma, iaf förmiddagen, huvva
vissteinte avv vi hade SÅ mycket skit där
bilen for fram och tillbaka till
återvinningscontainerarna vid coop(DOMUS!) på stan
glasflaskor från -98 och yngre typ
sen moppade jag golvet på hela nerevåningen
för jag tyckte min kära mamma gjort mycket nog

sen kom älskling och jag tvingade i honom lite emmalagad mat
innan jag tvingade in honom i bilen så vi kunde åka till mormor
haha illa att tvinga i han mat precis innan
ni alla vet ju hur mormöfrar är när det gäller
att truga i en fika tills man spricker!
min mummu är inget undantag.

sen blev det film och mys resten av kvällen.

obs bara vanligt mys då jag skrek och svor tidigare på förmiddagen
över att ett visst niagarafall som inte brukar vilja visa sig
prompt bestämde sig för att forsa fram just denna helg
då bara jag och älsklingen skulle vara med varandra.
ibland älskar jag inte mig själv.

söndagen bestog av massa sömn, duschande, mys och kvällsfiske ute vid semla
jag älskar kvalitetstiden jag får med min karl
när det väl händer villsäga ;)

sen natten till idag fick jag inte sova ett dugg.
denna natt bestog av att springa till skithuset x10
huvva! fryser/svettas mår illa och bajsar vatten.
så det blir att hålla sig inne ett par dagar tills det försvinner..

jag som skulle till af och babbla, hem till lusen och babbla mera ._.
hade iaf bestämt  mig för att hinna catch up lite denna vecka
eftersom jag inte hann med så mycket mer än emelie förra veckan
och då sov hon ända bara här 2 nätter !


nu har jag iaf kollat reprisen av glamour, nu ska jag dricka te och ligga under täcket.


och hoppas margareta på kommunhuset i fagersta vill svara
ocg ge mig timanställning som vikarie på äldreboenden/funktionshindrade
på onsdag mellan 7:30-8:00 (då jag ska ringa)

ciao bellas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback