shore bacon!

Skrivet den 2010-10-18 @ 18:55:36

haha vilket underbart gammalt uttryck!
nästan pinsamt att använda i dagens svenska slang.
nåväl!

Jo margareta på kommunhuset svarade
jag kan erkänna att det blev ett kort samtal
och att jag inte ens har rätt utbildning för att diska
eller torka pensionärer i ändalykten.


visst blir man alltid lika glad när man fattar att man valt fel gymnasieinriktning
så ung och dum som man var.


nåväl, i fredagsa snöade det! fakking underbart!!
Snart är det jul här i vårt hus :D
lalalalalalalala(8)
oh, julskinka! och mys framför brasan!
nicenicenicenicenice!

för hur jobbigt och tufft livet än känns nu så kan det bara bli bättre
så jag försöker se framåt och ta varje dags glädjeämnen till mig.
på insidan må det kännas hårt och kärvt men på något sätt
vet jag att snart kommer livet bli bättre.

jag är t.ex rökfri (almost, sällskapsröker ibland men mer sällan theese days)
vilket har gett min kropp otroligt mycket
behöver t.ex bara astmamedicin om jag sover bland katter
eller om jag springer längre än 30 min.

nåväl nåväl nåväl.


på torsdag klockan 13:00 ska jag infinna mig på AF i Avesta
då jag ska på möte angående jobbgarantin för unga.
jag hade verkligebn hoppats på någon form av anställning innan dess
men så blev icke fallet.

så får se vad dom har att säga mig!


Denna vecka ska väl i övrigt bestå av promenader (om vädret vill sig)
en sväng eller två på gymmet,
en trevlig avestaresa beräknad redan på onsdag om allt går som planerat!
sedan en lugn helg i Fagersta med pojkvän :)


fan vad jag saknar alex påtal om ingenting.
har tänkt ringa varje kväll men det blir aldrig av.
hoppas hon vet att jag tänker på henne och önskar bara finna ork att lyfta på luren och
få iväg det där samtalet jag tänkt på så länge.
mina bästa önskingar går till dig sötnos.
hoppas vi ses snart å <3


nej nu ska jag bege mig upp till sängen där om jag ahr tur en film väntar på mig!

Adjöken adjö!


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Jag blir alltid lika chockad och glad när jag ser att du skrivit : ) Det händer inte allt för ofta ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback