idiot vista

Skrivet den 2010-10-25 @ 19:55:50

blir knäckt av skiten!
snälla någon i världen ge mig windows 7 eller iaf XP?
jag har skaffat mig wow till min bärbara, vissa stunder älskar
min lappy det, anrda inte, oftast inte tydligen.

iofs är jag inte speciellt besatt av spelandet i sig.
men det är kul att spela men sebastian, syster med flera.


jamenändå.
jag gick till wienercondis och lämnade in min ansökan,
hon blev glad att jag gick dit personligen :)
nu får man bara hålla tummarna!

annars har jag inte gjort så mycket alls idag, tagit en lvl på min gamla gubbe
och lvl'at upp en ny druid till lvl 6.
inget ni vill höra om ändå antar jag ;P


JO! vi var ner till vega och hyrde en till film
case 39, får se om den är något att se ^^
hmm, undrar om rene zellweger är tjock elr smal i denna film? :P
suck, ja den damen är i en klass för sig.


nu orkar jag inte hänga mer på facebook!
så vet inte vad jag ska göra, kanske gosa ner mig i sängen
dricka lite zero och spana in simpsons elr family guy?
vet inte än jag!

men längtar tills imorgon då jag bestämt med/åt lusen
att det blir desperate housewifes kik hos henne imorgon kväll :D

adjöken!


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Den bestämelsen (?) är jag med på : ) Har försökt fylla på telen men det går inte så bra. :s Får se om det fixar sig idag : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback