Symfoni och öl

Skrivet den 2010-03-11 @ 17:41:23

gårdagen tillbringades i sthlm med nuvarande mediatreorna
jag gjorde en "alex"  och tog ut lite pengar fårn mina fonder :P

så imorgon blire alex, de blir så fan i mig :D
fixat en flska guntrum riesling också, nam nam ^^

nåväl gårdagen i sthlm var skoj, fick äntligen en liten dos patricia också!
sånt gör mig glad! :) vi blev kära i Salvador dahlis tavla "william tell's gåta"
sen gick vi och ölade, åt lökringar fråb bk och ölade lite mer ;D

sen gick jag på mahlers först symfoni.
jag ahr upptäckt att symfonier är som sex.
man bygger upp stämmningen mer och mer och mer och mer
sen väntar man bara på "den sista smällen" och att det ska ta slut :P
men de va mäktigt de va de :)

nu ska jag hålla madde sällskap i köket, sen ska vi danska zumba ;D

ADJÖKEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback