sömniga söndag

Skrivet den 2010-03-21 @ 17:29:20

För 2½ timme sen vaknade jag och älsklingen, ja klockan TRE på eftermiddagen!
hur f*n kan man sova så länge? jag liksom, oftast uppe vid 8 och vägrar somna om
utan ligger och drygar mig 2 timar i sängen innan sebastian ens funderar på att vakna.
nåväl. kan väl bara skylla på den crazy kvällen igår hos madeleine.
vi hade minsann bunkrat upp för popcorn och mys, men nejdå vi fick springa runt på stan ist
men det var en trevligt spenderad lördag endå :) haha gratis mat ju! ;)

ja nu är klockan halv 6, dagen är borta kvällen är snart här -.-'
det är söndag, men jag är ledig imorgon så jag kunde inte bry mig mindre.
jag vill hem till madeleine nu för jag och sebastian är i uppror :P

han tycker det är hans rättighet att göra vad han vill i det här huset och skita i mig
hallå? vad ska jag göra i det här jävla huset då?
jag HATAR det här huset, finns ingenting att göra.
så antingen går jag och slår på sebastian tills vi blir sams och han skjutsar mig till madeleine.
eller så sitte rjag och tjurar halva natten,
hur det går, det märker vi sen ^^

Adjö!

(jävla helvetes snö fan)


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Gårdagen var galen! : O Men hade hellre setat och spelat och knaprat popcorn : ))

Och dagen är inte slut än, inte först än man går och lägger sig ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback