Snart

Skrivet den 2010-03-24 @ 15:06:54

klockan tickar på sakta men säkert
tråkig dag på media.
jag och john har städat i tv studion :P

nu hittar jag inte john :O

Nåväl. snart ska jag springa hem till lusen och dricka kaffe!

läst igenom både kenzas, kissiea och BLONDINBELLAS blogg, då har emma persson tråkigt.
tillochmed spanat in min gamla lunar igen :D haha fyfan.
Fyller år på söndag ^^ då ska jag få tårta av madeleine :D fniss
sist jag fick tårta på min födelsedag måste varit typ 3 år sen :D

jag har huvudv'ärk och mediaröker, dvs mycket. hungrig är jag
och lagomt gnällig, träningsvärk har jag. men ska träna mer sen, zumba ;)

Godnatt höll jag på att skriva, hejdå sålänge!


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Du har mensvärk i huvudet : D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback