projektarbete

Skrivet den 2010-03-08 @ 12:31:40

då var den första stenen satt i rullning!
äntligen, tänk att det tagit nästan 1½ år för att få igång mig :P
sinnessjukt. men sant.
så sitter på media. ska försöka få ha praktik här i skolan på onsdagarna
då jag fått ett såntdär elakt papper om att mitt studiebidrag ska bli borttaget annars, mjä!
men de löser sig :)

slutar röka idag också. eller ja. imorgon tror jag. fan. dåligt jag vet :P
kycklingpaella i skolmatsalen, jag höll på att få dåndimpen, det va ju gott!
om man inte räknar med att var tredje kycklingbit i den vart cementhård
och en och annan skinkbit slank med :P mene ndå
otroligt :O någon smarrig sås till också. finfint!

jag har dessutom färgar mitt hår !
eller nej, jag har inte maddelusen har gjort det på mig :D
och det vart supersnyggt, precis som hennes :D höhö
min flatpärla i överläppen is back också
fan vad jag hade tröttnat på mig själv, behövde en radikal förändring!
och så blev de ^^

så nu på morgonen har jag varit på italienska
sen har det varit fullt upp med svenska C uppgifter och projektarbete!
snart kemi sen natur,, sen hem till madde och träna röven av mig.
Skönt med en produktiv dag, första på länge! :)

bah bah!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback