Härliga helg!

Skrivet den 2010-03-20 @ 15:24:22

Solen skiner, det är 10 grader varmt (förutom i solen där det typ blir 30 när den ligger på)
och det är absolut ingen tvekan om att livet idag är underbart !

Nyss var mamma och syster här i avesta, hälsade på råttorna :)
sen åkte vi och käka pizza, min kycklingrulle var faktiskt riktigt äcklig..
men det kan inte förstöra mitt humör idag :D
igår var mysigt, träffade min babe sara ett tag <3 man fick liksom prata av sig lite :)
sedan på kvällen kikade jag madde och maria på sex and the city, halva natten ^^
jag somnade nog redan innan 12 och halv 3 väcker sebastian mig och tycker det är dags att åka
haha visst tänkte jag och försökte pallra mig upp ur soffan, bara det tog ett tag.
ännu värre när vi kommer ut och ska åka, startar inte fanskapet som ska ta oss hem.
så det var bara att traska! konstigt nog var jag varken arg eller sur, bara lite trött
men det var skönt att gå för en gångs skull, speciellt med sebastian. man liksom
pratar mer än när man bara går om varnandra hela dagarna ^^ min älskade sebastian <3

nu när mor och syster åkt hem, efter att ha varit på coop och köpt lite snask åt mig och 4 pocketböcker :D
så ska jag pallra mit neråt till madde igen.
rykten säger att det vankas öl och balkongsolande på axel johnssons väg 113c ;D

I'll be there! ciao <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback