fyfan.

Skrivet den 2010-03-09 @ 17:07:51

nu är jag sur, riktigt jävla sur.
var på stan nyss och skulle kolla in en tjusig tröja
att ha imorgon i sthlm och på fredag då jag äntligen skulle åka upp till alex

ja ni läste rätt skulle. jag har 40 kr på mitt kort!

fattar inte hur. är så sur och grinig så fan om något mer går åt helvette idag.
jag får svälta mig själv i sthlm.
jag har praktik med igge på onsdagarna nu så jag ska tydligen med treorna till sthlm
och kika nån symfoni och grejer.
kul när man inte har nå kläder, inge smink och inga pengar.

Ännu värre, att jag inte kan åka till alex.
btw så måste hon typ tro att jag hatar henne, vilket jag inte gör
gode gud jag ÄLSKAR henne!
men igår så ringde hon flera gånger, först på italienskan,
sen 2 ggr när jag pratade med igge om min praktik
och förmodligen hundra gånger efter min mobil dött av batteribrist också :P
och som alla dagar är jag hos madde om dagarna/kvällarna
så då tänkte alex smart hon ringe först sebastian,
som berättadde att jag var hos madde, sen ringde hon madde :D smart va?
bara det att jag och madde hade gått till hemköp och smartskaftet har inte mobilen med sig då :P

så det känns illa, men ska ringa bruden nu om ens tund, ska bara äta lite fisk först <3

adjö gott folk. fan vad livet är surt atm.


Kommentarer

Postat av: Mosa

du kan alltid låna mitt kort på fredag om du kan tänka dig att åka upp lite halvsent.. jag ska ner till avesta ändå så :)



:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback