Syster was here ! :)

Skrivet den 2010-01-04 @ 21:50:53

Idag har jag varit med karln till sjukhuset
nu är det hans tur att ha fel på magen! mwahah! :P
nej men serious efter 2 veckors total rännskita och magvärk är det på tiden
att man uppsöker läkare!

efter den vistelsen for jag och karln in till stan och mötte upp min syster,
hon skämde bort mig med en ny mössa och halsduk :D
sen köpte jag ett par nya byxor (finally) för 200 spänn!
älska priset ;)

Sen for vi hem till mig och karln, hon fick hålla Romeo lite, han är så gull ^^
så spelade vi lite *ehrm* datorspel, aint gonna tell witch one !
kollade tv, åt lite makaroonies 'n' köttbolls :)
mysigt att ha henne här ibland, trevligt för henne att komma ut också!
nu är det bara några veckor kvar innan hon diagnostiseras också :)
hoppas hoppas det går som hon vill <3

ihk, gullpojken nös nyss, åhnej hopas han inte är sjuk :(
jag är som en irrig hönsmamma när det gäller mina små :(

btw, på torsdag ska jag och sara hem till madeleines mamma och snacka ihop oss inför
vårt måttligt jättestora uppdrag som toastmadammes :D
*andas emma, andas* det kommer gå bra!
så får jag ju träffa min babe på torsdag också, så bättre blire ej! :)

nu sover gullbollen, nu är det tv och kanske lite doom spelande som väntar! Tjüss!

lägger upp min nytagna favoritbild på mig och älsklingen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback