snart smäller det! :D

Skrivet den 2010-01-21 @ 14:40:07

Madeleine bjöklund blir snart Madeleine ranström :)
jag vet att bruden i sig är trött om allt tjat om hur det känns och skit
inför allt som har med bröllopet att göra, men jag tycker det känns helt fantasiskt
och jag är jätteglad över äran at tsms med sara få vara toastmadammes på hennes stora dag :)

har setat vid datorn i 2½ timme nu om inte mer och bara förberett saker till lördag :D
fick papperstopp nu också. fitta. jaja.

faan nu blev papprerna med hålen åt fel håll.
hoppas ingen bryr sig om det där. jag gör så gott jag kan okej? :(


får typ grovångest utav minsta lilla sak jag tänker på som inte är klar eller kan gå fel.
det är jobbigt, fast bara när jag tänker på exakt dom sakerna. annars är jag inte ett dugg nervös
konstigt nog. eftertsom jag låg och grät 3 nätter i rad när jag accepterade förfrågningen pga nervositet, och det var endå några veckor sen :P

nåväl. JÄVLAR det är i övermorgon!. haha fyfan vad fort tiden går.
jag och älskling tar med oss en röd toastmaskin i present, det passar väl bra, en toast från toastmadammen? ;)
haha (ja alla andra madde vet redan att hon ska få en sån, jag är inte 100% pantad)


hoppas inte familjen martinsson blir arga när dom märker att jag gjort slut på allt papper bara ^^
nu ska jag RÖKA för det har jag inte gjort på länge. Baba! ses på lördag :) <3

(fan måste ner och handla slips till karln också, vi måste ju matcha någorlunda iaf ;))


Kommentarer

Postat av: Ulla

Ni gjorde verkligen ett jättebra jobb. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback