Skoldags!

Skrivet den 2010-02-02 @ 12:23:35

Nu sitter jag här, på media.. igen :P
Dom slipper mig aldrig här !
 ska ha matte med snygg elin :D
åh sara du skulle se hur tjusig hon är! *dör* ^^
har haft natur, fick vg på senaste provet så är lite bitter,
ska ha mvg i natur B också! sådeså!

Imorgon är det onsdag och då är jag leedig :D
Ska bara en tårta till madde! bara för att hennes wedding cake var fucked up
så ska hon få en smarrig och tjusig av mig :D:D
Ska bli kul att se hur tjusig den blir dock :P
mina cooking skills är ju inte skyhöga dåva..

å på fredag blir det mysimys :D jag mste dock försöka leta reda på något
trevligt sällskaps spel att ta med hem till madde, då jag madde och sara
ska ha tjejkväll! <3 vill ha med alex också men hon kunde inte,
men det blir fler mys stunder så misströsta ej!
kina mat, vin, oxh sällskap. kan det blir bättre? ICKE! :D

Nu ska jag kissa, jag juckar mot stolen för att hålla det inne ^^
(det är läskigt att det enda som hjälper mot kissnödighet är att stimulera nedredelen! :p)

Au revoair! Arrivederci!m och allt ni fan vill kalla det !
/EmsForPresident! ;)


Kommentarer

Postat av: Sara

hahah det är som när jag har urinvägsinfektion, jag ligger och gnuggar klittan typ heeeela dagarna bara för att det är det enda som lindrar :D

Postat av: ulla

hahaha du är ju knasig. Kommer imorgon och smakar jag med. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback