Onsdag

Skrivet den 2010-02-17 @ 13:53:42

lediga onsdagar är sköna, men samtidigt inte
jag vet att jag har hundra saker jag borde göra
men gör inte en enda.
mår så sjukt dåligt av att känna mig såhär
en fucking spiral som går neråt och neråt
---
jag SKA fixa mitt projektarbete
jag SKA göra ut svenska C boken
jag SKA fixa matte B på ca 3 månader
jag SKA städa hela nedrans källarn  tills det kommer folk på fredag
jag SKA städa råttburen som luktar pissost
jag SKA duscha för jag är äcklig.

jag ska jag ska jag ska.
men det händer liksom inget.

det mesta jag får ut av en onsdag som denna
är tårarna som kommer när jag inser allt det här
och om jag har tur dinga ett lvl på wow.. :P


nej nu ska jag sluta tjata, kuratorn på fredag, lös mina problem tack!
jag orkar inge mer av häxans tjat.
nu har jag bestämt mig för att gå till madde!
så.. vi ses väl om  timmar då jag börjat röra på mig :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback