kemi :<

Skrivet den 2010-02-05 @ 13:05:17

Snart kemi då!
huvva, längtar inte efter substansmängder och molmassor atm..
Nåja det går nog bra, sen hem och leta på spel och sen till madde och träffa babe
:D jag har kommit fram till att madde är så otroligt smart och stabil,
Jag t.ex tänkte att man kunde köpa både vin och kina mat,
fast sen insåg madde att hennes ekonomi inte riktigt räckte åt till båda
då insåg jag att, herregud, varför skulle då min göra det?
jag köper ju cigg för pengarna också! så vi skippar vinet och går hårt på maten ist ;)
och massa annat skojs såklart.

så nu väntar nog madde på mig utanför, bäst att kila.
Polly sitter och roar mig i fd mac salen med skum musik :P
haha trevliga människa.

tack och adjö, Sesamfjööö ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback