Ett fucking jävla år ;)

Skrivet den 2010-02-13 @ 17:09:25

Ja då var dagen här, skäms som en gris då jag inte hade hunnit köpa
mina älskling en present, skämdes ännu mer när jag fick alla mina presenter :(
men jag lyckades klistra ihop ett eget häfte med bilder och "biljetter" i
ni vet såna med olika "tjänster" i ? ^^

det var inga speciellt snuskiga saker :P mest typ, mys, bad och städ lappar :P
men jag tyckte jag lyckades bra endå :D
han blev ju glad så <3

jag fick ett brett snirkligt platt silverhalsband :$
Jäättevackert! och så fick jag frukost på säng
karl-gustav tårta och kaffe :D
och en stor fin ros. Min Älskade Sebastian <3



Nu tycker jag vi kan ut och äta så traktorn inte dör eller så
för efter middagen ska vi nämligen hem till familjen Ranström förstår ni :P
Ice age 3 och harry potter ska vi bestämt kika på.

blev så fittigt arg på traktorn igår som vägrade starta, för att sedan självdö.
men men, det ska inte få förstöra dagens glada humör :D


Tack och adjö, Sesamfjöö ^^


Jag älskar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback