onsdag va?

Skrivet den 2010-12-01 @ 16:54:44

irriterande att vara dagvild må jag säga!
idag har det inte hänt ett skit :) typ.
tänkt hela dagen på saker som ska ske, men inget sker ändå.

varit på apoteket och hämtat ut astmamedicin, fick köa säkert en halvtimme.
dryga pensionärer som som är så sega så klockorna stannar

medicinen var iaf välbehövd då den här konstiga fuktiga kylan
på något sätt får mina luftvägar att lägga ner. knepigt dock.

igår skulle jag ut på promenad med anna, ja det gick ju som smort
*not*
efter att ha ätit världens starkaste chilisalsa som fredrik kokat ihop,
(stor klick över smaskiga nudlar med wokgrönsaker)
visste jag typ inte vart jag skulle ta vägen,
det är tamejfan det starkaste jag ätit
dock det godaste med!
fick veta att han använt 7 st av dom starkaste chili frukterna i världen!
nått "naga ghost blablabla"
20 min och ett glas mjölk senasre slutade iaf näsan droppa.

nåväl promenaden var det, ja jag hade ju ingen medicin dåva,
så flämtande gick vi sakta sakta till statoil för en kaffe
inte så smart då vi faktiskt kunde ha vänt istället
men det tänkte vi väl inte på då :P
sen fick mor min rädda mig, min supermorsa!
fick springa till statoil med en slightly gammal bricanyl
och rädda livet på mig ^^

imorgon däremot blir det andra bullar! eller snarare kakor!
ska baka pepparkakshus med madeleine :D
av erfarenhet har jag sett att hennes förra års verk var lite, skrovliga.
mer åt skjul hållet ;)
men jag ska rädda henne! 
(haha nu tar jag i så jag spricker känner jag, det kanske blir fail ändå?)

så imorgon eftermiddag lämnar jag fagersta tills fredag
då är jag nämligen bjuden av anna och fredrik på mustasch fest!
grymt i tell you.

beskrivningen på facebook löd :
"bandet mustasch spelar på green man i fagersta på fredag! men för oss som vägrar betala 250kr för det anordnas mustasch fest hos mig istället.
mustasch i högtalarna och givetvis mustasch PÅ OSS"

så blir att klippa fram en mustasch av lite gammalt löshår då ^^
eller ja, får se hur bra det går. något blir de iaf!
och jag kommer vara grymmast av alla! ;)


jag då
haha gårdagens outfit?
nej fan vad töntigt! men sant :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback