jul shopping!

Skrivet den 2010-12-04 @ 21:13:52

Äntligen bar det av!
(Extremt bakis efter en hård med rolig mustaschfest!)

halv 9 ringde mor min och bad mig gå upp
det tog emot efter en natt med kort sömn och äcklig billy's pan pizza spya.
huvvaligen väldigt länge sen jag festade så hårt..
sprang in i ett fönster och fick en fläskläpp, jag var enligt mig själv
väääldigt underhållande!
hoppas inte alla fick uppfattningen drygskåp i alla fall.

nåväl, jag gick upp, fortfarande en aning påverkad (?)
drog på mig lite kläder, tvättade mina mina ny ansade armhålor
åt en äcklig mat för en och insåg att mitt smink inte hade velat ligga
i min övernattningspåse jag tagit med till min syster.
illa, men men tvättade ansiktet så jag verkligen vaknade till liv
och tog min rangligt ut till bilen.
en hemsk resa så tidigt på morgonen i mitt dåvarande tillstånd.

i västerås gick väl handlandet rätt bra, med vattenflaskan i högsta hugg
och såg till att alltid ha en toalett nära så jag kunde skita ur mig
vilket jag behövde göra minst 4 gånger.
inte coolt

inhandlades rätt mycket, dock glömde jag det jag  verkligen var ute efter nämligen en locktång!
jag suckar åt mig själv. får försöka leta reda på en billig någonannanstans

nu sitter jag här efter 9 på en lördagskväll,
illamående fortfarande och fryser som en idiot
typ fått fylle feber eller nått.
skulle egentligen varit med alexandra, men ack nej
får kompensera med att åka till falun någon gång efter jul/nyår
och bara umgås en hel jävla helg <3

nu ska jag avrunda mina långa inlägg med en bild på alex
skulle kunna tänka mig exakt hur sur hon kan vara tack vare min inställda kvällsdejt
det här är väl ungefärligt med det jag har i åtanke
men man kan inte vara på topp jämt
<3


Kommentarer

Postat av: madeleine

Du är sjukt lyckad som springer in i ett fönster! : D haha det hade jag gärna velat se! Uj uj hur är det att vara bakis nu igen? känns som det aldrig hänt mig ^^

Postat av: Sara

haha bilden får mig att säga Ögonbryn! kan alex kanske vara version 2? ;)

Postat av: Patricia

Köp såntdär krafs på Clas Ohlson,dom har värsta fräsiga väskan med alla sånadär hårgrejer för typ 250 kr :D



Plus, AMATÖÖÖR :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback