Jag tappar hellre en fot!

Skrivet den 2010-12-10 @ 11:47:37

Haha, igår blev det mat och chill med 3 underbaringar
varpå sara ständigt kläcker ur sig dom mest roliga och hetsiga meningar
konstant, jag älskar den damen!
så längesen jag fått skratta så helhjärtat som igår med mina ladies <3

det blev fläskfilé med pommes/potatisgratäng, grönsaker å bea
+ lök såklart. MUMS!
ja sannerligen att sara och madde kan göra bästa potatisgratängen ever ^^

jag och linkan var mest glada och åt, hehe

sen när sara fick pallra sig mot bussen förklarade linkan någon lek
dom tydligen lekt på svenskan som går ut på att
omvandla ett ord till massa andra ord på 5 minuter,
det var skitkul första gången, intressant andra gången
det blev aldrig någon tredje gång
då jag istället kokade kaffe !

sen gav jag mig f*n på att jag skulle på känna liten sparka
eftersom den trotsiga saken aldrig låtit mig känna tidigare!
kanske för att jag är typ "feg" eller, jag har liksom lite svårt
att ta vartsomhelst på folk
okej det är en av mina bästa vänner som har ett barn där inne
klart hon borde vara van(och trött?) på att folk alltid ska ta på hennes mage ^^
men jag lyckades tillochmed sätta örat mot och lyssna på liten.
DÅ HÄNDE DE!
han levde runt så hela magen studsade till och mitt öra dallra!
:D:D:D:D:D:D

sen satt jag på stolen och bara kollade på magen och blev tårögd :P

haha, nåväl, nedrans fin torsdag!
nu väntar fagersta helg och fredagsmys med älsklingen :)

ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback