måndag morgon när jag vaknar

Skrivet den 2010-12-20 @ 13:57:51

det finns inge vatten i huset och jag är nödig
övermatat dom 50 fiskarna lite, dom ser glada ut
är arbetslös och bh lös men lever glad ändå

för jag har valt att för en tid få leva så!


men nu är det slut med choklad och ost
efter nyår ska jag testa på det veganska livet!
finns så mycket att testa så mycket att uppleva
dags att sätta hälsa i första hand
innan jag får räkna hakor ist för fingrar
och sminka mig med en roller!

innan jag ramlar i snön, och mina tappra försök
att ta mig upp leder till att jag vaggar mig själv till sömns!





"Det kanske inte finns något helvete. Helvetet kanske bara är de stunder vi tvingas lyssna på våra mor- och farföräldrar då de andas genom näsan då de äter smörgåsar."


Kommentarer

Postat av: Madeleine

"sminka mig med en roller!" Haha jag dör! : D



Btw, äntligen ett nytt inlägg! Du kan inte vänta flera flera dagar med att inte skriva du har faktiskt en trogen läsare! : )) Och ja 2010 har blivit ett kanon år för mig, hoppas 2011 också blir det! : ))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback