Fredag!

Skrivet den 2010-12-03 @ 12:25:23

nedräkning till festande 7½ timmar
nedräkning tills jag får krama Emelie endast ca 7 timmar :D

ja snart blir det buss mot fagersta å hälsa på älskade alexandra först !
ska vara lite stöd när hon ska träffa läskiga frisören,
fniss, hon kan faktiskt vara skrämmande :o


igår var en fin dag, blev supervacker pepparkakshus må jag säga !
visst lite snett och vindt, men hallå?
ingen pepparkakshus kan bli det andra likt
om man inte köper färdig sats då.
men HUVVA vad tråkigt!
nej vårt blev personligt, tjusigt och BÄST ;)

jag lyckades tillochmed sätta eld på ett bakplåtspapper
var på madeleine fick en undervisning i hur otroligt viktigt det är
att ha en brandsläckare!
tror varken hon eller Jocke lyssnade så mycket åt mina tappra gapanden
men man kan ju hoppas ^^

bild på huset kommer nog, när det är färdigt helt
florsockret tog slut så pyntandet änsålänge täcker bara framsidan
lite fail, men vintern är lång så de hinns nog med :)


imorgon blir det äntligen en västerås tur med familjen <3
ska försöka hitta billiga julklappar för mina sista pengar
suck.. men billiga fast men extra tanke över det borde väl inte vara helt fel?
och ska äntligen få träffa mummu igen, long time no see!

nej nu blir det mot stan,

Arrivederci!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback