Skriveri

Skrivet den 2010-04-14 @ 19:38:27

nu skriver jag Belinda! :D
haha, det går upp och ner för min blogg må jag säga.
men oftast gör jag inte så fisviktiga saker som folk behöver läsa om ^^
men det innebär ju dock inte att jag inte har ett BRA liv.
där jag äter VAD JAG VILL
och GÖR vad jag vill!

inge mer skit nu!

vart hemma hos syster igår från i förrgår, spenderat mest tid med Belinda men endå
det är alltid trevligt :D jag hade glömt bort att säga till henne att min syster ska bli min bror
så jag kan tänka mig att hennes reaktion blev lite chockartad, men ja, man kan ju inte komma ihåg allt ^^

idag ahr jag vart hemma från praktiken, för när jag vaknade kändes det som om jag inte hade sovit alls
trots jag gick och la mig tidigt.. huvva. men imorgon blir det kemi minsann! :)
fast jag verkligen inte vill.. inte för fem öre..
nåväl har grillat lite idag, smaskens, marinerade kotletter i öl! :D
haha det gick bara åt en öl till marinaden, så det blev tre över till mig ^^
pinsamt goda folköl.
jag förstår dig nu sara, det ÄR pinsamt att köpa folle :P

nu ska jag sätta på kaffe så jag slipper besvikna suckar och sura miner
sen ska jag på med löparskorna och promenera mig ner till Madeleine och se vad hon hittar på! :)

Ciao!




Kommentarer

Postat av: Sara

eller hur! det är fan pinsammare att köpa folle än gå in på apoteket och köpa lactal (för obalans i fittan).

man känner sig liksom lite smutsig när man går där och köpt ett 6pack folle, det ligger något tragiskt i det hela :D

Postat av: Ulla

vad fina ni är på fotot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback