höst!

Skrivet den 2009-09-18 @ 15:58:14

jag älskar hösten, allt är så vackert, färgerna, mysvädret! :)
ogillar dock att jag just i detta nu mår jävligt illa :(
men men.

träffade linkpink igår :D väldigt naajs, vi spelade guitar hero och åt korv hos madde :)
linkis satt mest och svor åt det hemska spelet, man fick varken prata med na eller gå förbi na ;D
men ja, easy kan vara svårt ;P

idag har jag och madeleine som hon så vackert heter
(tycker stavningen är s mysig och ståtlig på något sätt)
haft italiano! det går framåt!
och vi är inte så dumma på kemin heller som jag trodde vi skulle va!
eller iaf jag ^^

madde satt och prata lite om sitt bröllop idag när jag väntade på bussen mot hem
och jag blev i stort sett alldeles tårögd. uschja mina nerver och såntdär fina saker :')

nu väntar jag på att honey ska komma hem i rusande fart på min cykel så vi kan åka hem till fagersta!
och hem till belinda som fyller 19 på kaffe, sen imorgon ska vi nämligen på kräftskiva :D
ack så trevligt det kommer bli minsann! :)

Ciao <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback