soliga onsdag

Skrivet den 2009-10-14 @ 11:09:42

sitter inne på vårt älskade gamla mediahus och skriver :)
har haft historia, SJÄLV! vart fan var john? :(

försöker plugga till historiaprovet jag ska ha imorgon.
det går inte så jättebra må jag säga men jag får
väl fylla ut hela provet med massa skit som egentligen inte
behöver stå där, som vanligt :D låtsas smart är jag!

ja men prova svara på detta;
är ett agrart samhälle utan handel dömt att vara feodalt?

På svenska tack?!

nåväl. nått blir det ju iaf :)


Väntar här tills klockan blir två, då är det naturkunskap.
känner mig naken min mobil är hemma och död, panik panik panik!
efter naturen ska jag hem till lusen så fån hon underhålla mig ända tills vi ska på afropowerdance!
det är fan svinkul. svettas som en gris ;O

sen i helgen planerar jag på att vara här i avesta, för sebastians familj åker upp till
jämtland på begravning.. såå.. det kan bli mysigt !

nu är jag hungrig! så adjö mina älsklingar :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback