Afropowerdance !

Skrivet den 2009-10-21 @ 17:16:46

Sitter här framför en stor dator på klockarvägen 20a
väntar och väntar, vet liksom inte riktigt vad jag ska göra för att få tiden att gå :/
elden sprakar från öppna spisen i vardagsrummet och jag har äntligen fått igång ugnen som ej ville som jag ville.

haft naturprov idag! hoppas det gick bra, snälla Anna ge mig ett mvg! ;)

väntar på att jag ska ner på Maeks och afropowerdansa! man blir sjuukt svettig.
trodde inte jag skulle gå på det eftersom madden nog inte hade tillräckligt med kosing.
men sen fan bestämde jag mig för att gå endå! själv!
haha det är endå inte direkt som att vi pratar medans vi dansar :P

OJ FAN, kom på att jag måste ringa...


typiskt, det fanns inge plats kvar :/ aja ställde mig först på reservlistan ifall någon skulle hoppa av iaf.
faan då.. aja om ingen ringer kan jag ju iaf stå på orbitreken här hemma eller nått..
åh vad matt jag blir på mig själv..


imorgon ska jag till doktorn, nog om det nu, blev så dyster pga den där fitt dansen nu..

Adjöken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback