Q

Skrivet den 2009-11-30 @ 15:14:58

För första gången sitter jag på qultan i Avesta, shish.
rättså mysigt ställe faktiskt, fast ja vad skulle jag ha hit och gört tidigare i livet? ;P

sitter och väntar på att klockan ska bli halv 5 så kommer mina karl och lite folk hit och ska jamma
Lucas Rhymes nya liveband håller på att startas upp, jag hoppas det går bra och blir något riktigt!
tror ett live band kan bli räddningen för herr Lucas ! inte för att han är dålig verkligen inte, men på hans spelningar är det lite.. dött.. och ett live band på scen kan vara ett stoort lyft. speciellt nu när senaste skivan ska bli lite mer jazz inspirerad, perfect att min karl är en saxomafone spelare av enligt mig en bra grad! :)

hursomhelst så har jag flyttat tillbaka till min pojkvän. lite gnissel av att bo i lägenheten som gjorde att jag faktiskt inte pallade bo kvar. jag skulle rent ut sagt kalla det anklagelser men det är inget jag vill prata om. så här är det iaf.
men något helt otroligt hände igår. jag pratade med hans mor. och hon.. var annorlunda. hon var snäll. hon tackade mig för allt jag gör i hushållet och sa att hon uppskattade mig jättemycket. jag blev helt paff. men glad dock!
så nu längtar jag tills helgen då vi kan åka till Ikea och köpa möbler så vi får iordning i källarn där vi nu bor.
bäddsoffa framför öppna spisen så man kan grilla marshmallows och rent utav ha en god vän som kan sova över :D

just nu känns allt så skönt, hade en mysig helg i stockholm, inhandlat en ny väska, ätit hotellfrukost first time ever! :D och imorgon sticker jag till min älskade Sara, som ständigt påminner mig om att jag är älskad, och tro mig det är fan hon också <3 min underbara sara!

så ja livet leker atm :) nu vill jag bara ha hem madden också så jag har någon att dricka kaffe och vara allmänt retard med resterande eftermiddagar!

Ciao!


Kommentarer

Postat av: moa

vi gillar att du mår bra <3

vi gillar inte att alla är på Q och jag sitter och har tråkigt i skogsbo ^o)

Postat av: Sara

haha :D shit hon kanske fattade vinken av att du flyttade eller så har hon fått ligga ;>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback