Mitt nya hem!

Skrivet den 2009-11-22 @ 19:38:36

finally, jag har flyttat!
till eriksgatan 10A :D patricias gamla lägenhet, som dom fortfarande hyr,
så jag kanske räknas som inneboende? nåväl, lägenheten är stor och fin.
perfekt för mig och min karl när han är här :D

igå städade jag och madde köket och damsög, rensade skafferi, kyl och frys och grejer
idag har vi städat ur i garderoben, vikt/hängt alla patricias och yvonnes kläder i en kant
och mitten har jag alldeles för mig själv :D hihi, WALK IN CLOSET! underbart <3

imorgon ska vi skura golv, på eftermiddagen dock för jag vågar inte vara hemma imorgon mellan 7 och 3
för då kommer sotaren :P så tagit ner kryddhyllan och skurat rent köksfläktfiltret också ^^

jag trivs så bra änsålänge :) kommer dock inte våga vara själv någon gång :(
så jag tycker sara kan komma hit någon dag i veckan och hälsa på :D

nu ska jag snart hem till sebastian och packa ner det sista av mina grejer!

tack som tuusan patricia och yvonne för att ni låter mig bo här :) jag ska ta hand om allt och vara så försiktig med era saker, ni är guld värda! jag kommer aldrig glömma detta <3

nu kom karl :D nu ska jag kila , tjüss!


Kommentarer

Postat av: Sara

jag kanske kan komma på torsdag och sova över och ta en tidig buss hem på fredagen eftersom jag har praktik och skola då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback