i väntan

Skrivet den 2009-11-03 @ 12:17:36

tog ett break från filmen jag bestämde mig för att kolla på för ett tag sen
tycker det är konstigt att jag aldrig kollat på step up tidigare trots folks tjat om hur bra den är ^^

sitter och väntar på att klockan ska gå fortare så jag får åka iväg till mig babe sara i hedemora!
jag och madden ska gå och sätta oss på saras café och chilla och vänta tills hon slutar, då ska vi fika lite mera med na och skratta och prata roligheter, as usual ;D

jag har tänkt på en grej. jag känner mig jävligt ensam och tråkigt för det mesta..
jag vet, jag bor med min karl, tacka fan för det då. och jag vet jag har madde bara några minuter bort, det är också suveränt! och jag har sara 25 minuter bort med buss, och alex lite längre bort dåva, men.. endå.
jag saknar ihjäl mig efter min familj, fast om jag skulle bo där skulle jag sakna ihjäl mig efter ett liv här.
allt är så fuckat! ._. en dag i mitt liv ser oftast ut såhär

vakna, skola med madde en lektion, hål 4 timmar, en till lektion med madde, åka hem, laga mat, tv/plugga, sova.
(och vakna 3 gånger per natt av att behöva kissa också. morr)


jag tror jag tänker börja ta för mig lite mer av madde ! och sara!
för vet ni vad brudar?! idag ska jag köpa ett upp till 20 kort så jag kan åka till sara närsomhelst jag har lust eller känner mig ensam :D  men men idag blir det fika! och det blir myyys :D

och på fredag äre ju partey @ alex ! Ska bli grymt kul. tur att det inte är maskerad längre. jag började precis få panik över de! jag känner mig så lugn när jag redan nu kollat upp busstider :) 15:50 går det en buss från avesta till hedemora, sen byta i hedemora raka spåret till falun! jag ska dricka tills jag inte kan stå för det var jävla längesen!

ARRIVEDERCI MI AMICOS E AMICAS


Kommentarer

Postat av: Sara

<3 om du kom hit oftare så skulle jag bli gladare. VI skulle bli gladare. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback