Day after yesterday

Skrivet den 2009-11-07 @ 15:59:23

Godmorgon. det är mörkt ute :(
vaknde vid 12 typ, inte gjort ett skit sen dess, legat kollat tv, blivit slö och dumförklarad för 100'ade gången.. fattar inte, man borde väl få göra som man vill? iaf speciellt på helgen! vill jag ligga hela jävla dagen så GÖR jag det! iofs vill jag göra något kul idag, vet dock inte vad och nu är det väl endå försent om något kul skulle ha funnits på kartan.

nåväl var hos alex igår på party, de va niice :) synd bara att det finns vissa hängande, skelande freaks där borta :P
men men. jag och sara hade roligt ÅT dom iaf :)
sen drog vi alla till kåren, det var jävligt billigt och jävligt kul! tills jag liksom hamnade på sniskan och med en fingerknäppning tyckte att det var dags att spy, sen drack jag vatten och väntade över en timme på att sara ens skulle vilja ringa sin syster. hon hade väl för kul antar jag :P så jag satt och mådde dåligt bland massa party folk och kollade klockan var 5'e minut. nåväl, det är det positiva man ska minnas! och den billiga spriten resulterar i att jag nog allt snart kommer dyka upp i Falun igen ska ni se ;)

nu ska jag gå runt och bli ännu mer utskälld för saker jag inte ha gjort. och att jag är lat som är bakis och ligger inne. nej fan. jag måste GÖRA något! jaja

imorgon blir det rida av, önska mig lycka till! :D haha!


Kommentarer

Postat av: Alex

jaa kom för spriten ;) inte för mig haha, Du får komma upp när jag fyller år!<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback