Veckan börjar bra!

Skrivet den 2009-05-05 @ 19:03:25

Fast det bara är tisdag (hähä skrev nyss ät risdag, men tog bort.)
efter en mysig helg med picnic, sofie, bastu och självklart ÖL i bastun,
så var det endå dags att återgå till ännu en skolvecka som alla andra.
jag fattar inte.. hur kan man vara så skoltrött?
jag har ca 1 månad kvar bara, sen är betygen satta och man behöver knappt gå dit.
känns som om den ena dagen är värre än den andra. snart är det äntligen över
föralltid..

nåväl, tog en mysig kopp kaffe med pattlisa herself i måndags, skvallrade som tanter gör bäst
sen drack vi kaffe tills vi blev hungriga och käkade nachotallrik på city burger, yumyum, linkan kom också :)
fast efteråt var det bara raka vägen mot biblioteket och skita ur sig den.. jävla creme fraische.
men väl på biblioteket hittade jag två skivor som malin glatt lånade åt mig :D
Chet baker och peter lemarc, lyssnar på dem nu när det regnar som värst.

skulle precis åka hem, då jag insåg att jag verkligen inte ville hem..
så jag stannade, åkte hem till karln.
(hade utan tvekan bästa sexet i mitt liv, det låter konstigt, men fyfan. nu har jag det uppskrivet iaf så jag kommer ihåg datum tillochmed!)

idag dagen har gått segt, det mesta har gått segt, och jag är seg. nu ska jag göra det där sega islam arbetet
och sen sega lite framför min tv, med dem sega ostbågarna som ligger på mitt rum. :)
Adios!


Kommentarer

Postat av: Sara

sega ostbågar <3

Postat av: Madde

Nu har jag hittat dig!! : D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback