Piffigt!

Skrivet den 2009-05-28 @ 09:43:23

Passade på att fixa till bloggen lite, jag orkar inte hålla på med massa kodex själv så jag nöjer mig såhär :)
Jag vaknade för ca 8 minuter sen. (men vem räknar?) ska ner och äta frukost innan jag ska till frissan.
är nästan lite nervös över det, tänk om det inte blir bra? jag menar flesta gånger man vart hos en frissa har man inte blivit nöjd för det är alltid nått dom fuckar upp! :C

well, det är väl bara att bita i det sura äpplet antar jag.
sen blir det iaf plugga hemma hos patricia, NATUR, sen ska jag störa henne enda tills halv elva på natten ;D hehe
för då kommer älsklingen hem :) gissa om jag saknat honom!

Tjüss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback