det går.

Skrivet den 2009-05-12 @ 13:38:03

Tisdag idag lite gnäll på att jag inte uppdaterar bloggen så ska bli lite mer nogrann med det framöver då! :)
Imorgon ska vi till sthlm! kika på en moské, det kan bli kul !  önskar jag hade mer pengar så man kunde sätta sig och ta en öl också, men vi får se :)

Dagens naturkunskap var trevlig, vi skulle ut i skogen och leta efter konsumenter och producenter.
det första jag och sara undrade när vi gick ut var om vi kunde röka. haha ni tjejer ftw!

snart så ska jag pallra mig till skolsyster och fråga om jag får gå till avestas akut
mn fitta hurts, urinvägsinfektion again tror jag, spelar ju ingen roll hur mycket citron och tranbär jag dricker..
det kommer endå tillbaka! sen ska jag hem till karln och laga mat och bada. bubbelbad :D


malin visade just någon skum grej på youtube, skitfräna människor som typ gör ljus och teatrar till :P
jag vart helt till mig i början :)
 Umbilical brothers eller nått! haha malin hon kan hon! :D


Tack och adjö, senapsfrö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback