Den är min!

Skrivet den 2009-05-25 @ 16:46:16

Haha efter många veckors suktande är den nu min!
Väskan!



Tack kära syster för den vackra väskan, och även mina bling bling töjningar :)
bra tröst när man har ont i fittan som jag.
var till akuten igår kväll precis när vi kommit hem från jämtland, aj aj aj
feber 'n shit hade jag, mådde illa å bara gnällde åt min pojke.
töck faktiskt synd om han! :(
men men.

sitter och planerar hela peace and love med min mamma nu, och hela midsommar.
nu måste jag skriva upp detta så jag kommer ihåg och fattar det rätt!

Tisdag 16 juni far jag upp till sälen för misdommarfirande men släkt och älskling!
hemfärd, Söndag den 21 juni!
Måndag 22 juni, pallra sig till borlänge och slå upp tält!
peace and love'a tills den 27, sen åka hem till älskling.
åka hem till huset som står ensamt den 29'de.
så, länge än så vet jag inte av sommaren, ta en månad i taget! :)

nu ska jag planera en liten film jag ska slänga ihop med systra mi på hålet imorgon
ja ni läste rätt hon ska med till skolan! förhoppningsvis kanske jag får ytterligare en present då :D
en lite älskling.. :D
jag kanske är lite bortskämd, men vafan. hon får ju igen när jag har fast inkomst! :)

Tjüss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback