but who cares?

Skrivet den 2009-05-26 @ 17:31:23


Jag har sådan jävla tur som har en sådan syster! :D
en sånhär pärla har jag fått i studentpresent av henne! visserligen ska jag betala av henne i den mån
jag kan! men endå, en liten vit älskling nr 3 :) eller 2.. jag har bråkat mycket med den andre 2'an
på sistone, det är nämligen Sebastians katt Salle ! han bits :((

nåväl, lycklig är jag minst sagt, och syster och jag lyckades smuggla in den i vårt hus utan att mot elr fadur märkte det :D
den här dagen är ju perfekt :) jobbat bra på naturen med babe, fick klart alla frågor, så jävla skönt!, sen ner på stan.
Å just ja! köpt Peace and Love biljett också :D tack pappa för den :*
sen käka på vega, smask smask. Fast magen fick lite stryk av maten dock, men värt! ^^

drygat mig mestadels av dagen, inte fått mer gjort, kände att naturen räckte gott och väl ;)
nu är det glamour! sen efter det ska jag laga sushi med min syster, sen gotta mig i min säng. lite me-time är bra för hälsan!


Ses imorgon babes! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback