Bästis been here!

Skrivet den 2009-05-27 @ 22:01:41


Efter en helt crazy dag i skolan med er knasbollar är man helt fucked up i skallen må jag säga! :)
haha på ett underbart sätt! tack för denna dag, jag vill aldrig det ska ta slut!

Efter skolan var det dags att gå hem från stan, såklart började det SPÖregna såfort jag klev av bussen, kan man mer än älska fagersta? -.-
nåväl, hem och ringa Belinda, trodde det skulle bli lite aqward att ses efter så lång tid utan att höra ett ord från na, men icke, tror det är de som gör att vi verkligen inte KAn glida ifrån varandra, att umgås med någon som henne är lite som walt disneys slogan's " för en fantastisk värld att komma tillbaka till, om och om igen!
vi satt iaf vid lastkajen jättelänge och pratade om viktigt och oviktigt, sedan gick vi hem till mig och påvägen hem började det hagla snöbollar stora som spelkulor! ont gjorde det! sved på hela benen när man gick! :C
väl hemma hos mig hoppade vi ur våra alldeles för blöta kläder och satte oss i köket och spelade yatzi oxh jag gjorde varm choklad till oss båda, precis som när vi var små :) givetvis vann hon på yatzi, utan fusk. men det gör inget att hon är bättre på både örat, kortspel och yatzi. nått måste hon ju få vara bra på liksom :D

den läskiga åskan som mullrat på här vågar jag knappt prata om, det lär som om den slog ner i huset brevid
började nästan gråta.. usch fattar inte att jag kan vara en sådan räddhare, nåväl tur att den är borta nu! :)

tänkte lägga upp en bild på min vackra sushi jag åt igår, men kameran är nere och jag är naken!
nu ska jag läsa lite sexnoveller innan jag ska lägga mig och sova, eller nått ^^
Godnatt mina kära och icke kära med för den delen! vi hörs imorgon, när jag är nyklippt ;D

Tjüss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback