Suuuuk.

Skrivet den 2009-03-03 @ 10:49:27

Mjää..
mjäääää..
mjääääääääää.. :(

självömkan is the shit. nejdå men att en simpel jävla förkylning kan vara så jobbig?!
har inte ens hög feber, men endå, halsjävel, näsajävel.
ja och huvudet då som får mig att falla. alltid åt vänster..

vill till skolan och träffa brudarna!

but that's about it, vad mer ska jag göra där?
man åker ju oftast dit för att åka hem, eller gå ner till corner typ ^^
saknar verkligen mina flickor. nu ska jag bli frisk så jag kan uppskatta er,
trycka ner er, och skratta åt er :)
det där lät hemsk men det är ju kärlek, vår gemensamma kärlek<3


haha amanda ringde och väckte mig tidigare, bussen hade tydligen kört ifrån henne, IGEN ;D
haha hon är så rolig när hon är  alldeles tokig och rösten ligger i falsett. Amandas röst var ett sant uppvaknande,
<3

men drömmen jag hade efter amanda ringt var läbbig som fan.
usch usch usch.
det var en karl som tydligen gillade mig som låg i min säng han var lång och stor
och påminnde äckligt mycket om Seth Rogen :/ som en blandning mellan han och snordenna från fagersta.
Nåväl, han våldtog mig, gång på gång, höll fast mig så jag inte kunde slita mig loss, han var psycho, lät värsta snäll
och konstig på rösten, men gjorde elaka saker, slog mig bland annat.
förföljde mig så jag inte ens fick gå på toa sjäv, han stog utanför.
tills sista gången, då när jag varit på toa, smög jag ut tyst och sprang sen nerför trappen ner till mamma.
hon kolade konstigt på mig när jag förklarade och sa att jag fick skylla mig själv.
men endå följde hon med mig upp och såg till att han åkte hem.
Jävla vider, kändes så äkta och verkligt.. usch.

nej nu ska jag göra det vanliga man gör på en sjuk dag, dricker vatten och kollar på oprah
eller varvar spyro 2 :) får se när syster är klar med sit wow'ande :P

CIAO!


(jag vet att jag är jätte töntig, men gillar dig jättemycket, du är den<3)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback