T T Tisdag.

Skrivet den 2009-03-31 @ 14:05:34

och jag sitter i mac, nog för att jag hatar mac.

Men men.

återigen var det något ÄCKEL som SKITIT inne på älgen och inte ens spolat och bajs hängde efter toalettkanterna!
jävla kräk. blir så arg. man kan ju inte ens kissa då.. MJÄ!

fått reda på att min mikrofon uppsats ska vara klar innan lovet.. kul!.
han kommer ju inte få in den av varken mig eller malin kan jag ju säga!
Nåväl, ska väl försöka iaf.

kom idag efter lunch till skolan, köpt en urtjusig klänning och en kofta från vero moda,
Sådeså! älska rea! :D

Sen blir det hem till Sebastian, testa på nya rökelser jag köpt, och mys I guess ;D


Nu ska jag härja med alex, Ciao! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback