Onderliga onsdag

Skrivet den 2009-03-11 @ 18:59:01

Onsdag idag, fast känns mer som tisdag nå jag säga!
haft en trevlig dag i skolan, lite sovmorgon sådär
ursäktade mig tillochmed inför läraren för att jag hellre sov än kom på hennes lektion.
(undrar om hon tyckte det var skumt?)
sen hål, lunch.. samhäll sen hål och mer hål :) kort sagt slutade 13:05!
Sen bar det av hemåt med bussen efter att legat och slöat i sofforna nån timme.

Glamour paus!
herregud stackars baby jack att ha tre morsor, den enda horan värre än den andra, för att inte prata om den tredje.

Nåväl, hemma var det möta en anna för att fika, vi gick upp till kina resturangen, för där har dom ju rätt att sälja sprit ^^
så kvittot blev; kaffe : 15kr,  sprit : 150kr. men men, trevligt var det, träffade en gammal lärare från mellanstadiet också,
väldans trevligt :) längtar tills imorgon!

då först blir det en heldag åt att spela in ett band, kommer bli svårt med vi kan klaraT! :D
usch för den 32 reglerade mixerbordet >.< mjä!
efter det blir det hemfärd, med.. ja :D finaste <3
Tänker fota honom, kommer bli äckligt fint, har bilderna i huvudet redan ;)
sen hoppas jag på massa sex, men vi får la se hur det blir med det. :/

Nu sitter mor och klagar över att alla mina pengar är slut, mjää jag vet.
och jag KAN handskas med pengar när det gäller, men hur ofta "gäller det" när man är ung?
det är ju bara att spendera och leva för fan!
men mjääääää, det blir TYDLIGEN inget simmande på fredag, förlåt Sara men har ingen sponsrande mor.
och minus 50 spänn på kortet :(

Hoppas int ehelgen blir förstörd iaf, jäkla mamma att gapa, trots att jag älskar henne.
borde inte det röäcka som argument till att få en slant? IKKE! :C


Kommentarer

Postat av: Sara

meh! jag kan nog ljuga till mig lite extra pengar så du kan simma med mig iaf! för vi ska! ^^ It's on me ;) ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback