once in a while.

Skrivet den 2009-03-30 @ 16:27:33

Det var lite över två veckor se jag rapporterade något senast.
inte för att det itne har hänt något spec, det har det nog allt gjort. bara inte orkat förmodligen!

Jag är iaf 18 år nu, prima. fyllde i lördags så, lite smått stolt är man väl.
kankse även lite åldersnoja på mig.. nu kan jag inte döda någon utan att åka på rejält med smisk :/
 
dagarna blir längre, och livet blir ljusare, så det ska vara när det är vår! :)

Kommit på att min karl inte är spec fotogenisk.. mysket snyggare irl än på bild
men det gör mig inget, han är fortfarande min, huvudsaken ;)
Fick jordens finaste halsband på min födelsedag också!
haha borger frågade om han hade ett likadant själv också, typ "dela hjärta"
haha cepe han är :D

just nu sitter jag och väntar på bussen och lägger in lite bilder från skolans digitalkamer jag lånat
på sådär smått obegränsad tid ^^

får se om man ens orkar släpa sig till skolan alls imorgon, var nära att bli hemma hela dagen idag så vem vet!
Nåväl, bara för att får det bli lite bilder nu :)



Min. <3



Jag hade tråkigt innan bussen..  kanske ska börja köra med dagens outfit! ;) NOOT



Sist men inte minst alex, min pingla på gott och ont <3



nej nu lär jag fan dra mig hemåt. missar glamour.. men får höra av mor sen iaf! tur de
fan.. jag vill ha sex, massa sex. nu!
men neejdå. får glatt vänta tills fredag då det blir kroogen!
hoppas det bli i Avesta med massa folk, så jag kan gå hem och ha vilt fyllesex efteråt! :D

Adios amigos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback