Mjääääääää.

Skrivet den 2009-03-02 @ 19:44:26

Dags att uppdatera, ante mig
Varit ett skönt lov syn att det inte varar längre bara.
Vill lägga mig i ett hål igen, ett väldigt stort hål med en burk ravioli och en dunk vatten.
bara ligga tills våren är framme.

Är sjuk också, jävla pattlisa att ha "influensa" och sedan få det på riktigt för att sen smitta mig
som endå är 10 mil bort. eller nått.

har iaf legar hemma hos sebastian hela dagen, var precis påväg att gå till bussen imorse
trots mitt sjuka huvud, halvfebriga kropp och illamående.
men så missade vi den precis, och jag höll på att falla ihop. Urk.
senare på dagen spydde jag järnet, och magen korvar ihop sig
jag fattar inte, varför nu?! har så mycket att göra i skolan, stress stress stress.


Nåväl, Just nu är trevligt, jag och matte elin pratar skit om nya mattelärarN
Enligt mig är han läskig, Elin tippar på vampyr, och när jag tänker efter, har han inte fräst nångång?
haha, en guldkant  på måndagens mörka kvällskvist.
snart mina tvåochenhalvmän på teven!

Hoppas det blir skola imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback