kära vänner i ljus och i mörker

Skrivet den 2009-03-04 @ 21:17:22

i växlande väster och öster är ni alltid mitt hopp, och min helande tröst

Yees vem fick VG på judendommen och ekonomi provet då? :D
fan vad glad jag är, äntligen en glad mamma i huset också :P

Dagen har spenderats mest skitsnackande med underbara sara och resten av vännerna :)
trots allt snack gick svenskan rätt bra, sneeeaaky :K
Men bra!
att sara har en gaazig mage är det nog ingen som inte redan vet men mac salen idag tog priset :')
vill aldrig vara utan dig en längre tid fan!
snart tatuerar vi oss ;D

Nåväl, efter skolan blev det ingen fika med Anna, hade ju KRISTENDOM! så stannade kvar enda till fyra. jobbigt.
och efter det gick jag ut och fick se bästabästa karln stå där på mitt kommando redo för en släng närhet ^^
Jag vet att jag är fjantig men du gjorde så min dag :') mjää vad jag inte gillar mitt fåniga tillstånd.
men lycka för fan! <3

Nu ÄR det fan trainspotting som gäller, inget annat!
och imorgon blir det ner på stan efter skolan och fixa foto och leg.
sen hem till Alex <3 för pluggning av naturkunskap. Det blir fint.

Funderar fan på att gå en extra termin, vore så värt egentligen, om jag inte kommer in på
högskolan villsäga.. nåcäl nog med tankar nu! adjö gott folk :)




(vem älskar INTE ägg?!)


Kommentarer

Postat av: Sara

I love you, EGG! :D älskar dig med ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback