freitag meine freunde!

Skrivet den 2009-03-06 @ 18:00:37

Ligger här i min säng och njuter, fast inte på det sättet då (A)
Nej, har varit i skolan, skrivit MVG  på naturprovet, så är hemskt glad över de :)
Sen var jag med sara den underbara och hennes syster johanna och simmade,
haha eller ja, nog simmade vi, lite iaf. sen lekte vi i strömmen, det var äckligt jobbigt tillslut :D
och när vi skulle kasta oss ur den misslyckades vi X antal gånger innan vi lyckades, sen åkte vi
den stora gula, fast sara var livrädd första gången :D (var jag me första gången, den ser läskig ut utifrån!)
sen efter åkte vi och fikade, helt perfekt dag enligt mig! :)

Nu ligger jag som sagt och njuter och väntar på anna, vi ska laga tacos och måla med vattenfärger !
haha det blir nog kul efter lite vin samt öl ;D snart snart plingar hon på dörren kan jag tro! ^^

Peter LeMarc ljuder ur min dator, helt underbar man <3
Hörs imorgon, kaanske  :)
sover hos sebastian, så får se, brukar inte bli så mycket skrivet då (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback