Qarnewal!

Skrivet den 2009-06-03 @ 13:35:05

Den var skapligt kul, iaf till en början, mysigt att sitta hemma hos madde med brudarna plus pojken min
chilla, dricka och skratta, och akta sig för vilma ;O
Efter ett tag vart jag ganska rund under fötterna, hehe. sen när vi kom ner på stan och åkte karusell så poff. borta :(
lite surt. sedan hem till Jonetta, det var väl kul. inte så mycket drag och jag var då redan halvbakis och mådde inte så bra :P hons a dock att hon skulle höra av sig på lördagen men neeeheejdå :(
jaja, lördagen spenderades iaf i borlänge handlade massa kläder till sommaren som jag hoppas äntligen har anlänt! :D

Onsdag idag, Klarade religonsprovet! så skönt, och gjort svenska nationella, också skönt att ha det gjort :)
som sara undrade med, varför är man bara pepp typ sista veckan? man borde vart det konstant sen ettan fan!
jaja..


Snart bär det iväg hem till alexandra! :) babe'arnas babe!
<3

Tjüss!


Kommentarer

Postat av: madde

Det var faktiskt frida och inte wilma ;D haha

Postat av: Alex

emma jag saknar värkligen dig! känns som om du inte har tid för mig längre, men antar att man inte ser såntnär man har pojkvän, menar du e inte den första. Love you<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback